Nyt soi: "Believe In My Existence" - JAM Project

Vietin perjantaina leffa illan kavereiden kanssa, katsoimme Abbās Kiyārostamīn elokuvan nimeltä Iltapäivä Toscanassa(copie conforme / Certified Copy. Suomentajat taas osanneet, eivät ilmeisesti ole tajunneet leffasta mitään, muutenkin tekstityksessä oli paljon virheitä).
Vuokrasimme elokuvan FilmTownista, ja minulle tuli kamala hinku etsiä iiiiso kassi, ja vuokrata suuri osa ensi-ilta rivistöstä yhdelle viikonlopulle. .____. Niinpä kämpällä lähdin tekemään listaa, mitä tällä hetkellä haluaisin katsoa:

Arrietty(Kari-gurashi no Arietti, Ghiblin elokuva Kätkijät)
Kolme( alkup. nimi Drei)
EVERYDAY(no tämä ei ole vielä edes ensi-illassa, mutta kohta? on... Liev Schreiber! <3 )
Inglourious Basterds( en ole vieläkään nähnyt.... TT___TT' )
Norwegian Wood(japanilainen leffa, joka jopa näytettiin Suomenkin Finnkinossa)
Red Riding Hood(Punahilkka jossa on ihmissusia)
Speed Racer(tämän olen puoliksi katsonut, haluan katsoa loppuun..! Ihanat värit, ja voi sitä vauhdin hurmaa)
Sucker Punch(olen kuullut sekä kehuja että mollausta tästä)
Tekken(2011. Näytti hienolta!)

Lisäksi lista jatkuu, kunhan muistan lisää nimiä... Äkkisiltään laskettuna löysin sinä iltana jtn 15 elokuvaa, jotka olisin halunnut nähdä. x'D

Ja..! Olen kerrankin ajoissa?! Eli sain tänään luonnosteltua vuoden 2011 joulukortin( +uusivuosi)!! >w< Piirsin pitkästä aikaa Yu-Gi-Oh! fanarttia. Aluksi pelkäsin, että enhän minä enää näitä hahmoja osaa piirtää... Lopulta tavoitteesta(2 hahmoa) piirsinkin poikkeavasti 3, ja koska into jäi päälle, koristelin kuvaa vielä enemmänkin. Näköjään se on tosiaan totta(ainakin minun kohdallani), että pitää piirtää mistä itse tykkää, ja piirustus syntyy kuin itsestään. Olen itse tyytyväinen korttiin, mutta ei siltä silti kannata odottaa mitään suurta.

Huomenna pitää etsiä lähialueen kauppa, miulla on vaan yks ruisleipä kaapissa aamupalaksi. Ja älytön paketti meetvurstia. .___.'

Traileri Iltapäivä Toscanassa -leffasta. Tosin aika kehno sellainen. Tästä voisi päätellä että elokuva on romanttinen. Oikeasti meiltä nousi savua korvista, kun ei aluksi tajuttu, mitä ihmettä oli tekeillä. Haluan katsoa elokuvan uudestaan~ =w='